cy1976 Daha yeni yükledim, eski fifaları kontrollerin pes'e benzememesi yüzünden pek oynamazdım şimdi pes'deki kontrollerin aynısını fifayada koymuşlar benim için çok iyi oldu bu tabii fifacıların alıştıgı kontrollerde duruyo, pas tuşuna pres koymuşlar benim için en büyük artı bu oynayan arkadaşlarda yorumda bulunursa sevinirim.. Saygılar..
Peshayat Ben bi pesci olarak yada eski fifaci olarak:D Pes i tuslarini Fifanin kontrellerine ayarliyom
pasha06 hocam bende eski bir fifacıyım fifa 96,97,98,99,2000,01,02,03,04,05,06 ve en son 07de oynadım. Ancak Pes 4 ile pes oyunuyla tanıştım. Objektif olarak bakarsak, fifa makyaj yapmayı çok iyi biliyor fakat futbol ruhu diyince pes'i yakalaması icin 40 firin ekmek yemesi lazım. Yani hala rahat degilim fifada
David3000 Daha yeni yükledim, eski fifaları kontrollerin pes'e benzememesi yüzünden pek oynamazdım şimdi pes'deki kontrollerin aynısını fifayada koymuşlar benim için çok iyi oldu bu tabii fifacıların alıştıgı kontrollerde duruyo, pas tuşuna pres koymuşlar benim için en büyük artı bu oynayan arkadaşlarda yorumda bulunursa sevinirim.. Saygılar.. oynayanlar kontroller pes gibimi yoksa klasik asd mi:) ..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc oynayanlar kontroller pes gibimi yoksa klasik asd mi:) demoda neyse odur David3000 sağol ömer yukarıdaki arkadaş öyle yazınca:D kreondani valla bence güzel olmuş ama şu para sorununa bir çözüm bulabilsek,neyseki biraz önce fb yi yendim,biletleri de en yüksek yaptım,stad full oldu,biraz para geldi ama hala eksilerde geziyorum.galiba sezon sonu gene kovulucam..:D dizzy evet arkadaslar oynıyan arkadaslar oyun özelliklerini ve nelerin degişip degişmedigini,gelişmeleri yazarlarsa cok güzel olur.. badmango_crespo valla bence fifa 07 süper ötesi olmuş.o kafa vuruşları ne öyle ya sağdan sabri ortaladı hakan kafayı bi vurdu gözlerim öyle takılı kaldı inanamadım.kafaya çıkarken önce bi zıplıyo gerçek adam gibi sonra vuruyo yani 06 daki gibikafasının tersiyle vurmuyo.bi de kaleciler artık pes deki gibi açılıyo.yerden paslar en az iki üç kere yere verupta geliyo adama.bi kere şut çektim direğe vurup çizgide ole kaldı top sinir oldum valla:D (benden bu kadar biraz fazla oldu ama:) arkadaşlar bide bi saorum olcak hani eskiden adam topa kafa vuruyodu ve kaleci topu elinle tutarak yere düşüyodu e bu aradada çizgiyi geçiyodu top ama hakem golü vermiyodu.şimdi böyle bişey varmı yani buna rastlayan. badmango_crespo bide şunu solemeyi unuttum vestelmanisayla maç yapıyodum.manisa atağa geçti bi ıslık yağmuru başladı pozisyon bitene kadar devam etti.hakem ofsayt düdüğünü çaldı:adam devam etti sonra şutunu çekti mondi tuttu tabii.ama şutu çeken adama hakem bastı sarı kartı:D [silindi] yok artık abartmayalım lütfen beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının.... RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının.... İNŞ!!!!! :D basarbasaran fıfa fıfa olalı böyle oyun görmedi herkese iyi oyunlar WinStrew Off be süper yaaa. Son partı indiriyom biraz sonra oyuna dalcam :D badmango_crespo Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının.... [ söylüyoruz ama inandıramıyoruz.fifa aşmış kendini bu sene oyun süper.;) hele kariyer mod harika. Fifa_delisi10 her tarafıyla bu oyun mükemmel baştan beri söylüorz bazı eksiklerde olsa transfer update den bahsediorm olamsada club tranferden oyunda yer alan oyuncuları transfer olan takımlaa yolluorm we harika oluo carier mod geçrekten harika şampiyonlar liginin we uefa kupasının olması + olay bu oyunu eleştirenler futboldan anlamıyor demektir NKFVAS **arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D** Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: seQuel arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D puahaha:D:D:D o maçı saymam kastı oyun sende bilion:D ne çabuk unuttun inter liverpooll maçını:D suan durum 1-1:D + FİFA 07 PERFECT:D Sonraki Sayfa »
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc oynayanlar kontroller pes gibimi yoksa klasik asd mi:) demoda neyse odur
kreondani valla bence güzel olmuş ama şu para sorununa bir çözüm bulabilsek,neyseki biraz önce fb yi yendim,biletleri de en yüksek yaptım,stad full oldu,biraz para geldi ama hala eksilerde geziyorum.galiba sezon sonu gene kovulucam..:D
dizzy evet arkadaslar oynıyan arkadaslar oyun özelliklerini ve nelerin degişip degişmedigini,gelişmeleri yazarlarsa cok güzel olur..
badmango_crespo valla bence fifa 07 süper ötesi olmuş.o kafa vuruşları ne öyle ya sağdan sabri ortaladı hakan kafayı bi vurdu gözlerim öyle takılı kaldı inanamadım.kafaya çıkarken önce bi zıplıyo gerçek adam gibi sonra vuruyo yani 06 daki gibikafasının tersiyle vurmuyo.bi de kaleciler artık pes deki gibi açılıyo.yerden paslar en az iki üç kere yere verupta geliyo adama.bi kere şut çektim direğe vurup çizgide ole kaldı top sinir oldum valla:D (benden bu kadar biraz fazla oldu ama:) arkadaşlar bide bi saorum olcak hani eskiden adam topa kafa vuruyodu ve kaleci topu elinle tutarak yere düşüyodu e bu aradada çizgiyi geçiyodu top ama hakem golü vermiyodu.şimdi böyle bişey varmı yani buna rastlayan.
badmango_crespo bide şunu solemeyi unuttum vestelmanisayla maç yapıyodum.manisa atağa geçti bi ıslık yağmuru başladı pozisyon bitene kadar devam etti.hakem ofsayt düdüğünü çaldı:adam devam etti sonra şutunu çekti mondi tuttu tabii.ama şutu çeken adama hakem bastı sarı kartı:D
beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının....
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının.... İNŞ!!!!! :D
badmango_crespo Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin yok artık abartmayalım lütfen ne abartması kardeşim benim sarı kart oalyını daha öncedende belirtilmişti birde ıslık olayıda birkaç arkadaş tarafındanda burda belirtildi daha neler olcak bakalım..Ama şunu belirteyim fifa 07 tarihinin en iyi oyunu olucak sadece kendi tarihinin deil tüm zmaanların futbol oyunlarının.... [ söylüyoruz ama inandıramıyoruz.fifa aşmış kendini bu sene oyun süper.;) hele kariyer mod harika. Fifa_delisi10 her tarafıyla bu oyun mükemmel baştan beri söylüorz bazı eksiklerde olsa transfer update den bahsediorm olamsada club tranferden oyunda yer alan oyuncuları transfer olan takımlaa yolluorm we harika oluo carier mod geçrekten harika şampiyonlar liginin we uefa kupasının olması + olay bu oyunu eleştirenler futboldan anlamıyor demektir NKFVAS **arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D** Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: seQuel arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D puahaha:D:D:D o maçı saymam kastı oyun sende bilion:D ne çabuk unuttun inter liverpooll maçını:D suan durum 1-1:D + FİFA 07 PERFECT:D Sonraki Sayfa »
Fifa_delisi10 her tarafıyla bu oyun mükemmel baştan beri söylüorz bazı eksiklerde olsa transfer update den bahsediorm olamsada club tranferden oyunda yer alan oyuncuları transfer olan takımlaa yolluorm we harika oluo carier mod geçrekten harika şampiyonlar liginin we uefa kupasının olması + olay bu oyunu eleştirenler futboldan anlamıyor demektir
NKFVAS **arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D**
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: seQuel arkadaslae fifa 07 pes i ezip gecti bence hayatimda bukadar gercekci oyun görmedim :) Fifa_delisi10 kardesime karsi online oynarken ben barca oda chelsea 4-0 yeniyom dedim biraz Fifa_delisi10 a hava atayim calim atayim sonra topu ayagimdan bi türlü alamadi bende devam oynamak isterken pass atigimda bide ne duyim tarftar her pas atisimda ollleyyy ollleyyy diye bagriyo valla okadar sasirdmki tv denmi geliyo acaba bu ses dedim . gercektende cok gercekci olmus :D puahaha:D:D:D o maçı saymam kastı oyun sende bilion:D ne çabuk unuttun inter liverpooll maçını:D suan durum 1-1:D + FİFA 07 PERFECT:D