Ya bu xbox ankarada nerde var ya :D hiç görmedim millet xboxta şöyle xbozta böyle dio ama bi görelim. Ayrıca bizim hiç masrafımız yok ya para biriktircez. Mesela ben para biriktiriom converse alacam yeni, fifamı alıyım conversemi? tabiki converse çünkü fifanın korsanını alabilirim. conversinde varda okulda karizma çizilir :D