Orjinal oyun almanın yararı vardır! Online oyun oynayabilirsiniz.
Bu arada 16 yaşındaki arkadaşım sonuna kadar haklısın, ben babamın yanında çalışıp para kazandığım halde ekonomik özgürlüğüm olduğu söylenemez.
Bunun yanında Maalesef Fifayı orjinal alamam, bir kaç hakkım var onu da Türklerin yaptığı Cry Sis adlı oyuna harcayacam ve de fifadan daha değerli oyunlara.
Gscimbom0101 çok haklısın, her zaman orjinal alabilsek, ama ülkenin durumu vahim