FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi abi sizleri anlayamıyorum ya oyun bi adam akıllı çıksın yani 29 eylülü bi bekleyin sonrada paşa paşa oynayın ya gördünmü bozuk çıktı işte size birşey diyeyimmi bu oyun çıktığı tarihte daha farklı olacak görüceksiniz... arkadaşım sende dikkatli ol kelime konusunda...
gunduz84 [QUOTE= dvd versiyonlar bozuk dedi adam bana,cd versiyon al,4 cd lik. ben dvd olarak aldım çalışıyor oyun ilk aldığımda kuramamıştım ama gece oldu çok da iyi çalışıyor.
SoLsKjaer Beyler oyun kaç Cd den oluşuyor? Ben 6 sanıyodum Ama bazı arkadaşlar 4 diyor.Kesin bir açıklık getirilse sewinirim,Şimdieden Teşekkürler