Orjinal Mesajı Yazan: Neo_
Orjinal Mesajı Yazan: ekabi
ya oyunu dvd alan birisi bana msnden fifa.exe dosyasını atabilirmi msn djekolizer@hotmail.com
Forum kurallarını dikkatlice okumadın sanırım. Bu tür paylaşımlar yasak.
nerde okuycak kurallarını,okuyan var mı onu :).
dvd versiyonlar bozuk dedi adam bana,cd versiyon al,4 cd lik.