Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: serifbilgili arkadaşlar türkiye ligi varmı? arkadasım forumları kontrol etsen birde su resme baksan bulabilirsin cewabını ;);)
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: emre7b arkadaşlar türkiye kupası ile ilgili ss koyup bilgi verirseniz sevincem turkısh cup diye geçiyo oyunda.
yusuf_19 arkadaşlar beşiktaşın kadrosunda ricardinho var..ve oyunda sadece Atatürk Olimpiyat stadı bulunuyor..ayrıca Arda Turan ikinci sezonda 79;3.sezonda 89 overall'e ulasıyor :) gokhan unal facesi de yok ne yazıkki..
ne_co yine cok kötü faceler olcak demekki fifa2005 deki faceler 06 kötü oldu fifa07 de de aynı 06 gibi ama bizlerin sayesinde bence faceler adam oljak
Lvnt_Asn buyrun beyler oyunu aldım ilk ss mi koyayım dedim kezmanı coook begendim yandan ricardinhoyayada benseettim we ayrıca su replay da yakınlasınca tribünü net görememe uzaklasınca daha net görme özelligine bittim cok gercekci olmus
yusuf_19 bence de nuri şahin cok ii olmus hatta en iyi facelerden biri olabilir..raul u iyi yapamamışlar