yusuf_19 eh artık career görevimiz juveyi serie A ya taşımak :D:D sırada Arsenal-Manchester var ;) az sonrada Chelsea-Liverpool :)
johnner sahura kadar burdayım zaten bekliyom! En güçlü 2.lig takımı tabi juve! yaw kota desen yok ki full'u indiriyim. sıkıldım demodan da amaan ya! sen devam kardeş, acımı biraz olsun azaltıyo bu capsler!
yusuf_19 yaw bu resimlerin birisi niye üstte çokıyor yaww anlamadım gitti :D :) evet juve hala cok iyi..kadrosunda Camorenesi ,Trezeguet,Del piero,Bufon vs.tutmayı başarmış..
johnner vay yavrum takıma bak beeaa! vicente joaquin viyya baraya albelda ayala marchena angulo üüff! Bu sene valencia'dır! (bi de şelsi'dir)
yusuf_19 bence de bu sene Valencia super...ya 1024*768 ss ler var elimde ama imageshack kabul etmedi gıcık :) aklıma gelmişken Fenerbahçede Kezman super şutlar atıyor yaw :D
yusuf_19 hmm Johnner sen Valencialısın anlaşıldı :D bugun yatmadan valencia maç içi ss koyarım..bende Barçalıyım ve bugun real madride Messiyle öyle bi gol attım varya supperdi valla..ceza sahası dışından sol ayak kalenin sol 90larına :D:D
The_Patriot_ **Anadolu takımlarında hiç face yok mu ? Varsa faceli oyunculardan ss atında görelim gençler.**
RaphaeLmiX arkadaşlar oyunu acaba bana birisi cdye veya DvDye çekip bana gönderebilir mi ? (kargo ile) eğer kabul eden varsa lütfen pm atsın ;) parasını ben öderim
Juvixted dikkat ettinizmi bilmiyom ama petkovicin face ini koymuşlar acaba birisi gökhan ünalın facesine bakabilirmi koymuşlarmı?
Burak07.Gfb gökhan abi fb nin home ve away formalarının olduğu bir maçtan ss koyabilirmisin?herkesin isteğini yerine getirmişsin ne olur benimkinide getir.
cimbom0101 Ben Kayserispor la Gençlerbirligini ss lerini merak ettim oyun indiremiom 5 gb kotum doldu simdiden sagol un
haeroon İlginçtir, Galatasaray'ın bütçesi Fenerbahçe'den fazla. Pek harcamadığımızdan, birikmiş herhalde.:) İstediğimiz takımı manager modda seçebiliyormuşuz, bilmiyordum. Birkaç screen de manager mod'dan.