Gogoyu orjinal dvd covuru ile görmeniz imkansiz cünkü onun elindeki internette dolasan korsan fifalardan. Ha bunu nerdenmi biliyom cünkü bende belcikada oturuyom ve oyun yarin yani 28/9 da piyasaya surulecek. Yani onun elindekinin orjinal oyun olmasi imkansiz. Saten orjinal oyun olsaydi gecen seneler oldugu gibi oyunun dilini ingilizce deyil flamanca secerdi, gecen sene oldugu gibi.