RaphaeLmiX alanya da 7ytl'ye satıyorlar gelsin hemen kurup denicem hoşuma giderse orj. alıcam bu sene ama hadi hayırlısı :) bana birisi cdyi gönderebilirse memnun olurum parasını veririm..(çünkü buraya gelesiye kadar 2 hafta geçer ;))yollayabilicek arkadaşlar lütfen bana pm atsın..
canerkk arkadaşlar istanbul maltepe de oyunu bulan var mı??ben bulamadımda... bulan varsa bi zahmet yerini söylesinnn....................
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Gene kimse orijinal oyun almiyor olmaz ki boyle yaw para para para hem ayrıca orjinali çıkmadı
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Gene kimse orijinal oyun almiyor olmaz ki boyle yaw ben bunu bi deniim ona göre bakarız orjinale
RaphaeLmiX Orjinal Mesajı Yazan: v i c t o r y Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Gene kimse orijinal oyun almiyor olmaz ki boyle yaw ben bunu bi deniim ona göre bakarız orjinale +1 Ayrıca kimse bana oyunu gönderemez mi?? (kargo ile) ben parasını ödicem dedim merak etmeyin ;) DvD olsa ii olur ;)
gunduz84 Sinanpaşa da satıyolar fifa07 yi ama oyun çalışmıyor yada biz çalıştıramadık.oyunu kurduk crack de yaptık ama '' please insert the fifa07 play disc in to the drive and select retry .select cancel to quit out'' yazıyor yardım edebilecek varsa sewinirim..
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: gunduz84 Sinanpaşa da satıyolar fifa07 yi ama oyun çalışmıyor yada biz çalıştıramadık.oyunu kurduk crack de yaptık ama '' please insert the fifa07 play disc in to the drive and select retry .select cancel to quit out'' yazıyor yardım edebilecek varsa sewinirim.. oyun sınanpasaya gelmışmı...nba 07 de gelmışmı?
lagaluga07 Kadıköyde Yazıcıoğlu na girin.En alt kata inin.En sağdaki dükkana girin.Zaten kapısındada FIFA07 nin kapağı asılı.Orada kalmamışsa(ki ben bugün sonuncusunu aldm :) )Joy Bilgisayar adlı dükkana da bugün gelecek...
ekabi ya bana fifa 07 no cd crack gonderecek birisi varmı acil lazım oyunu oynayamıom msn djekolizer@hotmail.com aciilllll lazım
gunduz84 Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU Orjinal Mesajı Yazan: gunduz84 Sinanpaşa da satıyolar fifa07 yi ama oyun çalışmıyor yada biz çalıştıramadık.oyunu kurduk crack de yaptık ama '' please insert the fifa07 play disc in to the drive and select retry .select cancel to quit out'' yazıyor yardım edebilecek varsa sewinirim.. oyun sınanpasaya gelmışmı...nba 07 de gelmışmı? sinanpaşa da doğuş bilgisayarda var fifa07 nba daha gelmemiş ..