PetRe arkadaşlar yazıcıoğlunun önünde sorun kadıköyde çıkmıştır kesin...internetten ındırıp cd ye basıolar veya dvd ye
memetevci Kadıkoy yazıcıoglunda oyun bulunmamaktadır,bosuna gitmeyin,hatta cıktı indiriliyor netten dedigimde sacmalama ekim ortası cıkacak dediler ve inanmadılar,yakında görürler :) Bosuna gitmeyin.
Neo Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Tonic Fifa turnuvalarını seviyosanız kopya almayı bırakın, gidin orjinal oyun alın orjinal oyununuzla ESL(Electronic Sports League)'ye kaydolun ve tüm dünyadaki oyuncularla ladder oynayın.Geçen dönem Türkiye kısmını ele aldık Fifa06 için Türkiye ladder açtık iki elin parmaklarını geçmedi kişi sayısı.Bu postum reklam olarak algılanmasın alakası yoktur.Dünya çapında bir sitedir ve burdaki arkadaşlar orjinal oyunuyla ordaki ladderlara katılarak oyunlarını da geliştirebilirler.Saygılar... dediğin gibi olsaydı kesinlikle alırdım ,ama 256k bağlantıyla oynanmıyor yabancılarla. 1 mbit sınırlı da kullanılacak gibi değil. 256 k bağlantı kullananma sende o zaman 1 mbit e geçebilirsin Şubat 2007 ye kadar ttnet in verdiği imkanı kullanabilirsin. Kota aşım ücreti ödemeden aynı fiyata.
kreondani ben izmirde oturuyorum,yarın ksk çarşıda ksk sinema pasajının içinde bulunan yere bakıcam,oraya genelde erken geliyor,gelmişse,buraya yazarım.Eğer alan varsa izmirden yazarsa sevinirim..
angelus2160 Arkadaşlar B.köy yeraltı çarşısına gittim buügn yoktu yarın geliceğini söylediler yarın yine gidicem eğer gelmişse ve alırsam sizi bilgilendiricem kadıköyde satışa çıktımı bilmiyorum ama ilk orda olması lazımdı Kadıköyden alan arkdaş varsa bilgilendirirse memnun oluruz.Oyunun DVd mi yoksa cd versiyonumu geziyo ortalarda şuanda bi bilgimiz yok.
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Tonic Fifa turnuvalarını seviyosanız kopya almayı bırakın, gidin orjinal oyun alın orjinal oyununuzla ESL(Electronic Sports League)'ye kaydolun ve tüm dünyadaki oyuncularla ladder oynayın.Geçen dönem Türkiye kısmını ele aldık Fifa06 için Türkiye ladder açtık iki elin parmaklarını geçmedi kişi sayısı.Bu postum reklam olarak algılanmasın alakası yoktur.Dünya çapında bir sitedir ve burdaki arkadaşlar orjinal oyunuyla ordaki ladderlara katılarak oyunlarını da geliştirebilirler.Saygılar... dediğin gibi olsaydı kesinlikle alırdım ,ama 256k bağlantıyla oynanmıyor yabancılarla. 1 mbit sınırlı da kullanılacak gibi değil. Biz geçen sene 256k la oynadık şunu söyleyim yurtiçiyle yaptığım maçlarda daha çok sorun oluyor yurtdışı bağlantılarının yüksek olmasından dolayı da olabilir ben genelde yurtdışı oyuncularla oynuyorum.Ayrıca yukarda Neo nun söylediği olayda var 256k limitsizler için yapılan kampanya, ona da geçebilirsiniz...
kreondani arkadaşlar izmirde oturanlar,şu anda izmir ksk çarşıda ksk sinemasının altındaki pasajda 1 dvd 7 ytl olarak satıştadır,izmirde oturanlara duyurulur.cd satışı yoktur.
usame17 ben her zaman oyun cdsi ve film cdsileri aldığım yer(Bağcılar Göztepede)10 dakka önce sordum şu anda satıyorum dedi bu akşam alıcam inşallah.2.5 gb 4 cd 7 milyon herkese duyurulur.
mamo Oyunu bugun bazi yerlerde, ama muhtemelen yarin cogu yerde bulabilirsiniz. Saten yarin orjinal oyun avrupada piyasaya cikacak
Juvixted ben dün cd ciye sordum arkadaş getirmeye çalışıyo hafta sonu büyük ihtimal elimize geçer dedi c.tesi işim war zaten bi bakarım gelmişse alırım gelmemişse anca haftaya salı inebilirim cd cinin oralara:( inş. c.tesi gelirde b i daha inmek zorunda kalmmam
gsolgugs Orjinal Mesajı Yazan: usame17 ben her zaman oyun cdsi ve film cdsileri aldığım yer(Bağcılar Göztepede)10 dakka önce sordum şu anda satıyorum dedi bu akşam alıcam inşallah.2.5 gb 4 cd 7 milyon herkese duyurulur. ben 2.5 senedir oyunları,filmleri aynı yerden alıyorum.oradan çok memnunum.artık adam beni tanıyo.bana tek cdyi 1ytlye çekiyo.yani bana oyun 4 ytl:)
polat1907 ben dvdyi 4 ytlye aldım fatihten. sizn oralarda amma pahalıya satıyorlar ne kadar fırsatçı bi milelitmiz varya
tarcan Orjinal Mesajı Yazan: _Insomniac_ Fifa turnuvalarını seviyosanız kopya almayı bırakın, gidin orjinal oyun alın orjinal oyununuzla ESL(Electronic Sports League)'ye kaydolun ve tüm dünyadaki oyuncularla ladder oynayın.Geçen dönem Türkiye kısmını ele aldık Fifa06 için Türkiye ladder açtık iki elin parmaklarını geçmedi kişi sayısı.Bu postum reklam olarak algılanmasın alakası yoktur.Dünya çapında bir sitedir ve burdaki arkadaşlar orjinal oyunuyla ordaki ladderlara katılarak oyunlarını da geliştirebilirler.Saygılar... +Katılıyorum en iyisi paraya kıyıp orjinal almak
tarcan carrefour dışında uygun fiyata orjinal oyun satan yer bilen arkadaşlar varsa yazabilirnisiniz.
memetevci Orjinal Mesajı Yazan: XII Yazıcıoğlunda war ama öe kafanıza göre gidip bulamazsınız ona göre aldım suan kuruom.. Tam olarak nerde var bi anlatır mısın?
XII iskeledekinlere takılma direk yukarı çık.Simsarın yan tarafında kalıo.2 katlı bi yer altta 3.el di galiba adı bilgisayar parçaları satıolar üstede oyun war...
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: polat1907 ben dvdyi 4 ytlye aldım fatihten. sizn oralarda amma pahalıya satıyorlar ne kadar fırsatçı bi milelitmiz varya ona bakarsan bizim buralarda en az 7.5 ile 10 arası satarlar!