mert1903 yaw kardeş yamayı yükledim fakat oyun yawaşladı ya ne yapcam bilmiyorum yamayla mı ilgili acaba
kaptani deryal Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Bzyler bu yama yi bir siteden buldum bu yama ile oyununuza Arsenal gelecektir hemde oyundan hicbir takim cikarmadan buyrun link---->Buraya girdikten sonra biraz asagida sari bir sey var ona basin ---------------------------------------------------------------------------------- Evet bu yama ile de oyununuza yeni 18 face gelecektir link---->continu file front a basarak indirebilirsiniz not:bunlar alintidir cimbom güzel bi yamaya benziyoda şunu anlamadım ( oyununuza Arsenal gelecektir hemde oyundan hicbir takim cikarmadan) bu ne demek
kaptani deryal vallahi mi bilmiyodum vallaha :) ne gereği vardı şimdi demo için yama 07 çıkalı baya oldu be.heralde 07 yi almayan kalmamıştır:)
Ultr_aslan dostum valla cok komiksin :) bunu verdigi zaman Fifa07 full yoktu onun icin baya bi eski bu :s
kaptani deryal tamam ultr bukadar uzatmana gerekyok yeterince güldün zaten avatar da da gülüyon zaten