gulsum ben birşey sorcam golü attıktan sonra nasıl save edebiiyoruz geçende elim bi tuşa çarptı yanlışlıkla açıldı sonra rasgele tuşlara bastım ama olmadı söylermisiniz...:(
faruk1907 Orjinal Mesajı Yazan: gulsum ben birşey sorcam golü attıktan sonra nasıl save edebiiyoruz geçende elim bi tuşa çarptı yanlışlıkla açıldı sonra rasgele tuşlara bastım ama olmadı söylermisiniz...:( maçı oynarken esc ye bas Instant Replaya gir oradan disketin üzerine bas ve kaydet;)