Bircok kisi güzel gollerinin videosunu yayinlamak istiyor, onun icin bir anlatim yapmaya karar verdim:)
ilk önce Fraps Programini indirip Kuruyoruz:
http://rapidshare.de/files/33455851/FRAPS274.rar
daha sonra Programimizi calistirip ''minimize'' yapiyoruz:

ve oyunumuza giriyoruz eger replayi save yapdiysak ''load'' a giddiyoruz
ve replayimizi seciyoruz.
replayi oynatirken Klavyede F9 Tusuna basip videoyu baslatiyoruz ve bitiririkende F9 tusunu kullaniyoruz.
Videoyu izlemek isterseniz C:/Fraps dizine gideceksiniz orda videonuz hazir;)
tabiki save yapmaniza gerek yok oyuna baslarken F9 Tusuna basip bütün oyunu kayitedebilirsiniz.
videoyu küccültmek icin Windows Movie maker Programini kullanabilirsiniz.