venkata_1912 her sey i nasil yazdiysan yapiyom ama yine bisey olmyor kim koyduysa faceler i bir resim verir mi ?
JacKSpaRoW oyuna face yapımını atmak için hazırlamış oldğun dosya dakilerin harfiyen yaptım ama bişey olmadı hatta oyundan atmaya bşaladı silmek zorudna kaldm olmuyo sende bu yöntem işliyomu merak ediyorum
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: ne_co bende olmasa öyle yazarmıyım hatta önmüzdeki günlerde ss yollicam oyundan tabiki yazmasıb oda emek ama dostum hepsini zdata_015 in içine atın demişssin böle olması imkansız çünkü öreneğin: zdata_02 sadece model içinken zdata_022 sadece face için örnek veriyorum sadece
taso0207 DB master kurulmuyordu .net framework yükle dedi yükledik yine olmuyo kurabilen varmı? bir de biggui sonrasında işlem nasıl tamamlanıyor?
ne_co simdi . DB MASTER bende yüklü nasıl yükledim hatırlamıyorum ama unidb ile yapanlarda var ona göre yaparsanız da olur..birde ahmet_91 kardes zdata_02 veya başka model dataları sadece oyunda facesi olan oyuncuların oldugu data dır bende zorluk olmasın diye zdata_15 içine direk atın dedim ama tek tek zdata_02 e ve sonra diğerlerine atsanızda bişey değişmez);
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: ne_co simdi . DB MASTER bende yüklü nasıl yükledim hatırlamıyorum ama unidb ile yapanlarda var ona göre yaparsanız da olur..birde ahmet_91 kardes zdata_02 veya başka model dataları sadece oyunda facesi olan oyuncuların oldugu data dır bende zorluk olmasın diye zdata_15 içine direk atın dedim ama tek tek zdata_02 e ve sonra diğerlerine atsanızda bişey değişmez); bilmiyorum bendemi sadece öle ama bende hepsini zdata_15 içine atınca olmuyor.neyse sorun değil
ne_co ya ben bi ara fifa07 aldıgımda (daha dorusu CD de sorun gidince) ben direk setup olr vericem ;)
the_pumper ya arkadaş biggui yiye kadar herşeyi yapıyom ondan sonra yapamıyom bigbui ile hangisini açıcaz zdata_15big açıyom tümerin 3 tane id lerini importluyom olmuyo face eklenmemiş zdata_15big e atmıycaz mı????? tümerin o 3 tane ıd sini importlamıycaz mı_?
ne_co vallaha ben fifa07 yi aliyim size herşeyi rahatca göstercem oyun elimde değil o yüzden hatalar olabilir ama sorun olmaması lazımdı::confused:
AnArchy1903 yaa buu face nasıı yapılıooo onuu bii sölesenee hangii programlarlaa... bidee ellerinee sağlıkk hepsii süperrr
ne_co arklar yogun istek üzerine tümer metin face install yayınlıorum böylece oyuna direk yüklenecektir... TÜMER-İNSTALL-DOWNLOAD