The Patriot Delgado"nun facesini beğendim çok güzel olmuş. Ama Ruud ve Gravesen"i beğenmedim.Onların oyunda zaten hazır modelleri var.Updateleri ne kadar iyi olurlarsa olsunlar sevemiyorum.
ne_co tmm da modelleri ne kadar oyunda olursa olsun onu yapmak önemlidir bazıları modelleri olmasına karşın yapmaya calıssa bile yapamazlar bunlarıda düşün;;
MatejaNo9 BMP güzel kaliteli olmuş.Ama modelde problemler war.Benzetemedim.Ağızda özellikle biraaz daha uğraşsan gizel olur BMP çok kaliteli...
Sezo1905 güzel sayılır hangi oyuncunun üstüne yaptın?bi de kestiğin resmin rengini textureninkine uyarlamalısın yani ctrl+u yapıp saturation ve huesi ile oyna biraz.
10UR Uyumsuzluk var. SAçla ile yüz arasında. Saçın contrastını düşürmen grekiyor. ve yüzün çene kısmı biraz genişlemeli. Jaw denilen konumdan bahsediyorum yani.