Venom **Eğer birini severken, sen başkalarını da düşünüyorsan, sıkıldım diyorsan kusura bakma da ben buna aşk demem.**
typhlosion peki o seni öpecek dediklerini yapacak ulaş ileri boyuta giderse ilişkiniz zamanla yapacağınız bişe kalacakmı acaba ?
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR peki o seni öpecek dediklerini yapacak ulaş ileri boyuta giderse ilişkiniz zamanla yapacağınız bişe kalacakmı acaba ? Yaa olm çok detaylı bi konu bu yani dediklerimizi yapalım yeter öpme felan hikaye.. Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Eğer birini severken, sen başkalarını da düşünüyorsan, sıkıldım diyorsan kusura bakma da ben buna aşk demem. Aşk diyen oldu mu ? o kadar çok yaşanmışlık var ki artık saddece sevgi duygusu var aramızda. Zaten aşkın ömrü 1 yılmış :D
Venom **Aşkın ömrü 1 yıldır diyen kişi halt etmiştir. Eğer aranızda aşk denen kavramın kalmadığını söylüyorsan, boşa vakit harcama Ulaş. Ne kendini oyala, ne de kızı.**
Ozzy_AFR **O kadar yaşanmışlık varsa mutlaka bir bağ vardır.Ayrıl.Ayrıldıktan en çok 1 hafta sonra onu aramaya başlarsın.Yada düşünsene onu okulda başka biriyle elele gördüğünü,başkasına aşkım dediğini düşün.Bunları düşününce için sızlıyosa seviyosun demektir.. **
Lvnt_Asn ozankoc iste bu ya bak adam n güsel sölemis helal olsun katılmamak elde deil bunlar oluosa sewisoun demektir we ask bumudur acaba herhalde budur :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Aşkın ömrü 1 yıldır diyen kişi halt etmiştir. Eğer aranızda aşk denen kavramın kalmadığını söylüyorsan, boşa vakit harcama Ulaş. Ne kendini oyala, ne de kızı. Sadece Sana şunu dicem yasin; O kadar yaşanmışlık varsa mutlaka bir bağ vardır.Ayrıl.Ayrıldıktan en çok 1 hafta sonra onu aramaya başlarsın.Yada düşünsene onu okulda başka biriyle elele gördüğünü,başkasına aşkım dediğini düşün.Bunları düşününce için sızlıyosa seviyosun demektir..
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Eğer birini severken, sen başkalarını da düşünüyorsan, sıkıldım diyorsan kusura bakma da ben buna aşk demem. katılıyorum ..ve ayrıca demişsin ki 'sevgilim öptürmüyor kendini'. yani senin yaşınla oranlarsam 17-18 yaşındaki kızın kendini erkek arkadaşına öptürmesi sakıncalı bir durumdur bile.illa öptürmesimi gerekir,ne istiyorsun yani !,el ele tutuş gez.
Lvnt_Asn zaten kardes kusura bakma ama öle hemen öptüren kızla askta yasanmas o kızın sorunları wardır ya .cekingen olan ama konuskan olan kısla cok seyler paylasırsın we gercekten böyle kıslarla ask yasarsın walla tecrübe war birascık gercektende öledir :cool:
KalkVeSavas aşk üzerine yazılan yazılardan sıkılıyorum,ondan okumadım yazını,başı hariç,başında da herkesin dediğini yazmış,ağır konuşsa nolur.