ben sana ,tecrübelerime dayanarak ,'bu yaştaki insanların hayatı tanımadığını',''ruh eşim'' gibi lafların söylemenin hayatı tanımayan küçük bir insan da komik durduğunu' söyledim.
hakarette etmedim ilk başta,sen sert çıktın,tepki gösterdiğin şeyse şu ''insan hayatının farklı dönemlerinde bir çok kız için aynı şeyi düşünebiliyor.'' .
bu bir hakaret değildir.
anlayamazsın gibi laflarla ortamı geren sensin,niye anlayamayacakmışım,sen içinde olduğun durumu anlamıyorsun bence.