erims91 beta yla full arasında ne farklar oluyo arkadaşlar.bunu bi söyleyiverin.ne +lar ne -ler oluyo fullden ve demodan farklı olarak.
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: _SyMpHoNy_ beta oyunun full ama bol hatalı halidir :cool: o kadarını biliyom yav.o kadar da cahil değiliz.;) ayrıntı arıyom ben.
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: _SyMpHoNy_ yok öyle bişey bea demo çıktıktan 2 gün sonra full oyun çıkar mı :confused: oyun 29 eylülde çıkar herhalde yaniiii