angelus2160 Arkadaşlar oyunun resmi çıkış tarihi 29Eylül olarak verilmiş.Bunu Mod arkadaşlarımızda söylüyo Hatta belki bu konuda silinecek Fakat ben gibi üye arkadaşlarımızın kafasında soru işaretleri var bununda nedeni bazı arkadaşlar fifa 07 nin çıktığını link lerini verdiklerini ve modlar tarafından silindiğini söylüyorlar.Bu sitede bunun yasak olduğu biliyoruz fakat merak ettiğimiz arkadaşlar doğrumu söylüyor çünkü eğer doğru söylüyorlarsa bizde oyun satan yerleri araştıralım.Fake ise bunuda bilelim.Mod arkadaşlarımız bu konuya açıklık getirirlerse seviniriz.
_SyMpHoNy_ yok öyle bişey bea demo çıktıktan 2 gün sonra full oyun çıkar mı :confused: oyun 29 eylülde çıkar herhalde
angelus2160 bazı fifa serileri bildğimiz gibi resmi tarihten 2 hafta önce çıkmıştı o yüzden kafamızda soru işaretleri var
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ **Evet,oyunun beta versyonlarının çıktığı ve gerek internetten indirilebilindiği gibi,CD Shop'larda da korsan** olarak satılmaktadır.
phatuphatu rooney e katılıom oyunun beta versiyonu çıkmış olabilir ama 29 eylüle ne kadlı bu kadar bekledik biraz daha bekleriz;)13 gün kalmış 20 gün sonra bende olur diğe düşünüom...
morinho ya oyun 29 eylül kesin bütün platformlarda çıkıcak bu kadar yani niye kafanız karışıyoki düşünün demoyu ne kadar bekledik full oyunda demodan hemen sonra çıkmaz zaten
angelus2160 rooney oyunun korsan cd cilerde beta versiyonunun satıldığını söyledin bunu gördünmü hiç?. Şimdi şu foruma bakılırsa burda eğer bu oyunun betası bile çıksa arkadaşların hepsi türkiye ligi var diye alıcak heyecandalar ve açıkçası bende bunlardan biriyim ama tek sorum beta versiyonunu çıktığından emin misin çünkü çıktıysa illa forumdan biri almıştır ve anlamadığım niye caps koymuyo kimse sakın yanlış anlama yalan söylüyosun demiyorum Sadece beta versiyonun satıldığını canlı olarak gören arkadaş varmı forumda onu soruyorum.
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r rooney e katılıom oyunun beta versiyonu çıkmış olabilir ama 29 eylüle ne kadlı bu kadar bekledik biraz daha bekleriz;)13 gün kalmış 20 gün sonra bende olur diğe düşünüom...
buraqqqq bende dün eskişehirde heryere sordum hemen hemen beta sürüm satan yerler var adamlar full'de demio zaten yani full oyunun çıktığını sanmıyorum asla.. ;)
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Ben Şuan İndiriyorum Sözde Full Denilen Oyunu. Bitince Haber Veririm :) Helalsin be Ġöќђдň:p Bitince haber verde bakalım neymiş neyin nesiymiş.
angelus2160 arkdaşım eskişehirde olan beta mı demo mu? çünkü beta oyunun full fakat hataları olan versiyonudur ben bugün baktım hiçbiyerde betası bile yok.Betasını bulan arkadaş varsa alsın ve caps koysun bizde giderelim merakımızı
Lvnt_Asn eskisehirde warda istanbulda nie yok onu anlamıs deilim beta da olsa ilk istanbula gelmesi lasım ???
ridvanelka Orjinal Mesajı Yazan: postaci_ahmet Gökhan full sürüm noldu yüzde kaç abi artık yüzdesi mi kaldı bence oyun müthiş çıktı başını kaldıramıyor