batman94 **birde O-EDİT DE OYUNCU ÇZME NASIL OLCAK BAN SÖLEYİN MSN ADRESİM:ruzgar_gulu1986@example.com** :(
ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: AkrepK. Ya ЦОĿKÁИ bide çok ayrıntılı bi şekilde forma yapma videosu çeksen??? Yakında bir anlatım hazırlamayı planlıyorum.. ;)
AkrepK. Orjinal Mesajı Yazan: ЦОĿKÁИ Orjinal Mesajı Yazan: AkrepK. Ya ЦОĿKÁИ bide çok ayrıntılı bi şekilde forma yapma videosu çeksen??? Yakında bir anlatım hazırlamayı planlıyorum.. ;) İiii ozaman dediğim gibi çok ayrıntılı olursa sevinirim...:)
ByRm95 Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlusamet slm ya bana template paketi bide logo paketi lazim aradim ama bulamadim Arkadaşım Forma TempLateLerini Щїтсђ ќїлφ® kardeşimiz vermiş zaten bir geri sayfaya gitsen göreceksin ;) LogoLar içinde http://www.brandsoftheworld.com sitesinde Lazım oLan tüm LogoLarı bulabiLirsin ;)
endless94 bu tenpleri psd uzantılı yayınlayabilirmisin? bana öyle lazım her yerde aradım ama psd uzantılı bulamadım. yayınlamasanda canın sağolsun. şimdiden tşk ederim.
endless94 bu templeri psd uzantılı yayınlayabilirmisin? bana öyle lazım her yerde aradım ama psd uzantılı bulamadım. yayınlamasanda canın sağolsun. şimdiden teşekkür ederim.