ЦОĿKÁИ Arkadaşlar forma yaparken ne nerde nasıl olacak diyerek zorlanmamanız için böyle bir çözüm hazırladım... Bu texture 768*768 boyutundadır. Resim Yenilendi..
VaTaNisT_Trbzn_ Arkadaşlar fifa 07 için formaları nerden bulabiliriz elinizde varmı..trabzonsporunkileri değiştirmek istiyorumda???formalar başlığı altnda bi konu açsak bütün formaları oraya toplasak olmazmı??
muskalyn ewetttt link ölmüş resimin yerine kurbaga gözüküyo züper bir kurbaga paylaşım için tşkler :)
iski arkadaşlar slm ben bu siteye yeni kayıt oldum.gerçekten mükemmel bir site...BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZZ...FİFA 2007 FORMA YAMASI İNDİRDİM.KİT RAPTORDA İNDİRDİM AMA BİR TÜRLÜ YAAAAPAAAAMIIIIYORUMMMM...YARDIMMMMM :o
ЦОĿKÁИ Evet arkadaşlar yeni başlayanlar için bir örnek resim hazırladım burdan nsıl ekleyebileceğinizi anlayabilirsiniz sanırım..
iski kardes ben yapamadım onuu bu siteden indirdiğim foraları görmuyor orada ne yapmalıyım?çok gıcık oldum bu işee