kardeşim bende superpatch3 yüklü şuan ve yamayı yaptım türk takımlarının formaları türkiye ligi hollanda liginin üzerine yüklendiği için hollanda takımlarının formaları çıkıyor acaba benmi bir hata yaptım yoksa superpatche uyumlu değilmi.sırasını verirmisin bide dosyaların hangisini önce yapalım farketmez gerçi ama.