Orjinal Mesajı Yazan: Metin_Oktay
10ur üzgünüm ama senin eskiden yaptığın facelerle bu faceler arasında dağlar kadar fark var.Ben senin 2006 faelerini de biliyorum.Eskiden hayranlıkla baktığım müthiş faceler yapardın.Evet abartmadan söylüyorum müthiş faceler yapardın.Ama sende bişey var.Mesela yaptığın Fatih Tekke'de çok benzerlik sorunu var.Hadi Lincoln belki bi derece olsa da Volkan andırmaktan öteye geçememiş.Gözleri yamuk,dudakları büzük.Lincol'ünde benzerlik sorunu var.Saç dışında o da çok iç açıcı değil.Ben senin eski 10ur olmanı bekliyorum.Eski müthiş facelerinle dön.
Yok artık ya, eskidendi o günler:) ben dedim ztn çok önceden, yapamıyorum eskisi gibi diye. Bu son projeden sonra ztn fazla bile kalıyoruz artık bu piyasada, çok iyi face yapanlar var artık. Onlara yüklenmek lazım;)