trapdoor SE Hayır Anlamadığım iş, benim yazımla kim oynadı, ben süper bir şekilde XXX. atmıştım oraya... herneyse... 10ur bekliyoruz çalışmalarının devamını...
erkanertekin Orjinal Mesajı Yazan: komser_bboy Ya onur abi fifa07 demo veya tam sürüm için çıkarcak enyakın yama hangisi soylermisin, malum okul basladı forumu pektakip edemiyorum:D a tmm link atsana
10UR Uzun bi aradan sonra yaptığım yeni bir face ile aranıza dönüyorum. Karadenizi terkedip giden, milli gurbetçimiz:)
CaSSiNi_ Uzun bi aradan sonra face yapman çok sevindirici senin kaliteli facelerini özlemiştik. Bu da çok güzel olmuş eline sağlık
trapdoor SE güzel olmuş ama texture biraz pis gibi duruyor... onu düzeltirsen çok daha güzel olucak. burnunun üzerindeki siyahlık mesela, kaşlarının yanlarıda biraz dağınık duruyor... modellemen güzel olmuş...
10UR Bu, öünmüzdeki günlerdeki bi projede yer alacak face'lerden bir örnek. Yakında, o yama bittikten sonra, bu face ve daha birçoğu oyununuzda olacak.
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Bu, öünmüzdeki günlerdeki bi projede yer alacak face'lerden bir örnek. Yakında, o yama bittikten sonra, bu face ve daha birçoğu oyununuzda olacak. Hangi resim onur_?!