BİZ TOP OYNAYAMADIK BEYLER kimi kandırıyoruz bi beşiktaş bölemi top oynamalı ben başından beri dedim bu baki bizi yakar ama bana gelen cevap şuydu gerçek yerinde oynamıo adam evet dün gece oynadı mükemmel oynadı 190boyuyla kafa topu kaçırıo hakanı tutamıor bir sürü hata pas atamıor direk uzun vuruor artık korkudan.. yazık taraftara yazık demirörenin emeklerine
şimdi başkan hatalı dienler soruorum başkan nerde hatalı ?