Peshayat Yaw anlamıyryumm hayrett yaw Ulan frikik oldu Ali tandoğan vuruyoo lan Neden Ricarinho bırakmıyolarr adam vurcak burak karışıyoo bişeyler diyo:mad:
_TaYLaN_ biz zaten cok yanlis transferler yaptik sezon basinda g.saray bizden daha iyi transferler yapmis mesela bugün cüneyt cakir cok iyi transfer. song'a kirmizi kart'i gösteremedi o posizyonda olmaz böyle sey ya:mad:
TR_acy her hafta fener i yerden yere vuran yorumcular gs yle bjk yi de eleştirebileceklermi bakalım.. kim futbol cok iiyiydi diebilir ki. gol bile 1 tane. derbiyi zevkli yapan heycanlı yapan goldur cok kısır bi mactı bence..
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk Gereksiz bir penaltı yaptık ve altından kalkamadık. Ayrıca kanatlar işlemedi. hiçbir yerimiz işlemedi desek daha doğru olur..
mertergs Orjinal Mesajı Yazan: TR_acy her hafta fener i yerden yere vuran yorumcular gs yle bjk yi de eleştirebileceklermi bakalım.. kim futbol cok iiyiydi diebilir ki. gol bile 1 tane. derbiyi zevkli yapan heycanlı yapan goldur cok kısır bi mactı bence.. valla gs epey bi gol kaçırdı skor olarak haklısın ama
Peshayat Bjk Gs den Üstün oynadı ges nin ikinci yarı 2 pozisyonu vardı Bjk ikinci yarı Tek kale oynadı ama gol gelmedi:(
mertergs pozisyonlara bak ikinci yarı oynadı daha üstün ama pozisyon yok bjk de gs epey pozisyona girdi hakanla,ayhanla,ümitle özellikler hakan ve ayhanınkiler ve sayamadıklarım yanlış anlamayın he demiyorum gs iyi oynadı:D
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: noumaBJK biz zaten cok yanlis transferler yaptik sezon basinda g.saray bizden daha iyi transferler yapmis mesela bugün cüneyt cakir cok iyi transfer. song'a kirmizi kart'i gösteremedi o posizyonda olmaz böyle sey ya:mad: zuhaa sen kendindemisin arkadaş ? bütün fauller size calındır hakem bi ara utanmadan iki kere size pas attı daha ne istionuz