Megatony Arkadaş Beginner'de oynadığından dolayı böyle goller atması doğal.O mod 2-3 yaşındaki çocuklar için diye düşünüyorum :)
C_RONALDO_65 Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine o hareketi yapan arkadaş amatörde oynuyor olabilir.zor seviyede böle bişi imkansız EET BU DOĞRU
TheXeroX ya bi arkadaşımın arkadaşı :) kaleden kaleye gol atıomuş özel bi tuşu var deyip artislik yapıo öle özel bi tuş var mı ???? ayrıca bende orta sahadan atabiliyorum ama kaleciyi denemedim