evet arkadaşlar yanlış görmediniz kaleci ile orta sahadan gol atın nasılmı şöyle:
ilk önce kalecinize pas verin yürürken C tuşunu basın ve elinizi kaldırmayın böylece rakip takım geri çekiliyor sonra orta sahaya gidin ve D ile şut çekin yalnız C'den parmağınızı kaldırmayacaksınız sonra spiker GOOOOOOOOOOOOOOOOOL diye bağıracak :D ben attığım zaman çok şaşırdım sizde deneyin sizde şaşırın :D