Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin
arkadaşlar hiç boşuna ümitlenmeyin yok bgn kadıköyde 2141325235 tane yere sordum yazıcıoğluda dahil herkes önümüzdeki hafta dio
Oyun gelmiştir mutlaka. Kendileri oynuyor ve oynu kopyalıyorlardır :D Ben Fifa 2005'i piyasaya çıkmadan 2 hafta önce aldığım zaman beta falan değildi