PvanHooijdonk Arkadaşlar Fifa 07'nin korsanı çıktı mı? Ben duyumki oyun çıkmış hatta kapış kapış gidiyormuş kadıköyde. Ben Fifa 2005'ide korsan olarak piyasaya açıklanacağı tarihten 2 hafta! önce aldım. Çıktıysa arkadaşlarıma söyleyim de bana göndersinler.
Megatony **Oyunun piyasada dolaşan versiyonu "BETA" versiyon. Yani çok hataları var. Böyle bir şey FIFA 2004'te olmuştu...**
[silindi] sanmıorm ama olablir tabi herşey mümkün bende çıkış tarihinden önce bisürü oyun aldıımı hatırlıorm nerde satıldığı hakkında bi bilgin varmı? arkadaşlar cevap yokmu......
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ su anki demonun aynisi galiba.ama tam surum.hata falan yoktur pek fazla.keske buralarda olsada alsam:)yada sen bana kargo ile yolla.
canerkk ewet arkadaşlar bende az önce bi sitede gördüm(sitenin adını vermiyeyim reklam olur))full falan diiyor adam. ama ben yükleyemedim..cesaret edemedim zaten kotam dolu
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: MKeZMaN Arkadaşlar Fifa 07'nin korsanı çıktı mı? Ben duyumki oyun çıkmış hatta kapış kapış gidiyormuş kadıköyde. Ben Fifa 2005'ide korsan olarak piyasaya açıklanacağı tarihten 2 hafta! önce aldım. Çıktıysa arkadaşlarıma söyleyim de bana göndersinler. sen alırsan burayada koyuver ve haber bekliyoz.nerden duydun ayrıca.fake tir.veya beta dır.ama umudunu yitirme 2 hafta var olabilir yani.
GaSgoine Kesinlikle tavsiye etmem arkadaş.Beta sürüm insanı çileden çıkartır.Parana yazık olur.Ha benim için o paranın önemi yok dersen git al oyna derim.
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine Kesinlikle tavsiye etmem arkadaş.Beta sürüm insanı çileden çıkartır.Parana yazık olur.Ha benim için o paranın önemi yok dersen git al oyna derim. beta da hangi eksikler oluyoki.ayrıca ne bölümler oluyo.career fln açok mı oluyo
canerkk arkadaşlar hiç kadıköye gidip alan var mı? full mu? lütfen haber verin... okullar açılmadan oynayabilsemm ne güzel olurdu beeeee
canerkk benim gördüğüm sitede emule den indirimdim falan diyordu... sitede de birkaç emuleden fifa07 full u indiriyorm diyordu ama sonra ne oldu bilmiyorum??? Peki arkdaşlar böyle bir şeyin olma ihtimali var mı?(full oyunun çıkması)
[silindi] arkadaşlar hiç boşuna ümitlenmeyin yok bgn kadıköyde 2141325235 tane yere sordum yazıcıoğluda dahil herkes önümüzdeki hafta dio
[silindi] valla bilmiorm adam bna önümüzdeki hafta dedi ama büyük ihtimalle 25 le başlyan haftadr tahminimce
canerkk offf ya bu ne tam okullar açılıyo adamlar o zaman oyunu yayınlıyor.... böyle işin ben ...........................................................................................................................................
morinho zaten oyun 29 eylül çıkıyo 28 eylül gecesi nete düşer heralde linkler sabırsızlıkla sömürmek için bekliorm:D