GencFB33 birde arkadaşlar kit importer ile oyuna neden kaleci formaları eklenmiyor. denedim hata veriyo. oyunda forma yok diyor.home-away oldu ama kaleci olmuyor ? bilen var mı ?
10UR Çamurluklarda forma markasının çamurlukların kullanabilrisin. Daha detaylı ve hoş olurlar. Net üzerinden image'larına ulaşıp kullanabilirsin.
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: angelus2160 ya wedo nerdesin sen bütün ist a ulaştı fifa07 heryer satıo bak sen sırf yama yap die artık ben kargoyla göndericem ya nerdeysen kardeş saolda bıraz mali sıkıntıdayım ama bugun arkadaşlara bi bakacam bulabilirsek aldıracam onalara....
GencFB33 forma yapan arkadaşlardan ricam var milli takım home away ve fb nin altınsarısı formalarından yaparlarsa sevinirim. bi de gk formaları neden olmuyo ?
PITBULL Orjinal Mesajı Yazan: GencFB33 bi de gk formaları neden olmuyo ? EA Sports her takima özel Kaleci formasi vermemiş (Nasil üçüncü Formalar sadece birkaç Takimda varsa, GK'lar içinde aynisi geçerli)
SirEren Ok Ben de bişi isticem Barcelonanı Forması Biraz Eski Kalmış Özellikle Barcelona Artık Formasına Yardım Amaçlıda Olsa UNİFEB in Reklamını Almış Onu Yapabilirseniz Sevinirim Birde Milan Formasının Arkası Hiç Hoşuma Gitmedi Ufacık Bi Kare Kocam YAzı O kareyi Bi Ayarlaya Blirmisiniz Birde FB ALTIN SARISI FORMA biraz Fazla oldu ama Çubuklu Formadada sırt Lacivert Yazı Laciver Oldu Onu Ayarlaya bilirmiyiz
SirEren Ya Bide Böyle Güzel Formalar Yapılmış Canım Çekti Bende Yapmak İstiyorum Bunları Nasıl Boyayıp Reklamdı Amblemdi Atıyosunuz Yani Bana Forma Yapma Dersi Verecek Birisi Varmııı Bide Şu Chelsea Formasını Çok Beğendim Tamamını Verebilirseniz Oyuna Eklicem
aslan_374 hocam bu gs nin formalarındaki tr amblemi ile gs ambleminin yerleri ters değilmi yoksa orjinali mi böle
mehmedinho50 ya dostum cok süper formalarin ve yamalarin var, ben bunlari nasil oyuna ekliyecegim. en önemlisi formalar, formalar nasil eklenir ??????? kolay gelsin kardes, basarilarinin devamin dilerim ;)
SirEren Bunları Oyuna Ekmen İçin (Kit Raptor 07) Programına İhtiyacın var. İndir. Programda Bütün Takımların Listesi Var Seç Yükle Bulamazsanda üzülme bununla ilgili konu açacam
Wedo_R_ - oyun hala elime geçmedi o yüzden bi forma pack yapıcam merak etmeyin. - original formada t.f.f amblemi yok onu bilerek koyuyorum bana ait olduğu anlaşılsın diye... - Fb 100. Yıl formasını yapıcam tabi bana 100. formasında bulunan desenin bi resmi varmış arkadaşlar soledi onu bana ulaştırırsanız yaparız inşallah..
aslan_374 hocam bi de bu şorttaki adidas amblemi arkaya gelio gerçekte de ölemi bide omuzlardaki çizgiler yamuk gibi akşama doğru bi screenshot koyarım
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: aslan_374 hocam bi de bu şorttaki adidas amblemi arkaya gelio gerçekte de ölemi bide omuzlardaki çizgiler yamuk gibi akşama doğru bi screenshot koyarım adidasın bu seneki tasarımı bole bana ss koyunki hataları düzeltelim ....