Wedo_R_ beyler işlerim felaket derecede yoğun bi ara gs beyaz yapmıştım biçok eksiği var ama idare eder oyunda güzel duruyor.fifa08 çıkınca artık forma yapabilicem 2007 yapıyorum artık 2008 imşallah.... Gs fontlarını ve formaların ve diğer takımlarıda yapacam Allah izin verirse beyler...Görüşürüz Shot at 2007-08-09
veNev Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ beyler işlerim felaket derecede yoğun bi ara gs beyaz yapmıştım biçok eksiği var ama idare eder oyunda güzel duruyor.fifa08 çıkınca artık forma yapabilicem 2007 yapıyorum artık 2008 imşallah.... Gs fontlarını ve formaların ve diğer takımlarıda yapacam Allah izin verirse beyler...Görüşürüz Shot at 2007-08-09 wedo işte budur.saol yav süper olmuş. işleri halledersin buna bu kadar uğraştığına göre
BLACK EAGLE5 eline sağlık wedo kardeş emeğe saygı lütfen bjk çubukluyuda umarım yakın zamnda yaparsın :D bide bjk amblemine 2 yıldız eklersen çok sevinirim saol kardeşim
BLACK EAGLE5 biliyorum çok şey istiyorum ama en iyi formayı bence sen yapıyorsun onun için senden rica ediyorum kardeşim bjk çubuklu ve amblem forma minikitlerini de yaparsan gerçekten çok sevinirim şimdiden saol
matrockmamy gs formaları pek olmamış wedor kardeş. çalışmaların harika ama o formanın yanlarındaki figürler pek olmamış. lütfen kırılma ama :) eksiklerini kapat daha iyi forma yap die söylüyorum ,ok;)
BLACK EAGLE5 WEDO nerelerdesin kardeşim yaw valla çzlettin kendin yeni sezon formalarını ve minikitlerini merakla bekliyoruz