Orjinal Mesajı Yazan: GencayAkcay
Wedo anca Galatasaray'a çalış sen...
FB ile ilgili bir şey istenir yoksun,Galatasaray ile ilgili bir şey istenir hemen oradasın.
Neyse BJK ile ilgili hiç bir şey yapmadın neredeyse,buna da şükür.
Gencay kardeşim önce büyüklerinle nasıl konuşulacağını öğren ;)
Ayrıca biraz topici kurcala bakalım bundan bir önceki sayfada yada 70'li sayfalarda hangi formalar var?
İsteyen istediği formayı yapar buna sen karışamazsın bu kişinin bileceği iştir.
Senin yapabileceğin tek şey ŞİKAYET etmek değil SAYGI DUYMAKTIR ! ;)