Wedo_R_ yorumlar için saolun arkadaşlar. Gs beyaz formadan bana bi ss koyarsanız sorun varmı yokmu ona bakıcam demo indirmedim ben artık formalrda biraz daha ayrıntıya girmek lazım 07 formatı onu gerektiryor.
fifastar Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Chelsea CL 07 tebrikler arkadaşım formaların çok güzel ben en çok Chelsea formasını beğendim
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Ä Ã¶ÑœÑ’Ð´Åˆ Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Milan forması arkadaÅŸlar biriniz demodaki milan formasın zdata dan çıkartıp koyabilirmi çizgilere bakıcam fsh halinde de olabilir jpg de olabilir farketmez yapan arkadaÅŸa ÅŸimdiden teÅŸekkürler. ea bu sene formaları çok güzel yapmış geçen sene çok kalitesizdi.bu sene süper görüntüde oyunla karşı karşıya geleceÄŸimiz kesin!
FIFAFENERLI Wedo_R_ kardeş helal olsun walla sen bitanesin yaa formaların birbirinden güzel çok kaliteli tebrikler mausu tutan ellerin dert görmesin diyurum ve başarıların devamını diliyorum...
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Arsenal 07 A kit renkleri bu kadar nasıl canlı yapıyosun anlamıyorum:)
Wedo_R_ evet arkadaşlar bu sezon için size sürprizim var. yaptığım bütün forma ve mini kitleri içeren güzel bir yama yapıcam inşallah sorun çıkmaz ise oyun elime geçer geçmez çalışmalara başlıyacam ...herkese selam ben halı sahaya gidiyorum maç var.. :d
PITBULL Tebrikler, formaların hepsi süper, devamını dilerim. Sanırım Galatasaray'ın Parcalı formasının koları ters dönmüs (sarı Kol kırmızı, kırmızı Kol'da sarı olmalı galiba).
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: PITBULL Tebrikler, formaların hepsi süper, devamını dilerim. Sanırım Galatasaray'ın Parcalı formasının koları ters dönmüs (sarı Kol kırmızı, kırmızı Kol'da sarı olmalı galiba). doğru diyosun :d:d..şimdi update yapıyorum ...formaları kontrol edemediğim icin farkedemedik.neyse uyardığın için sağol....