Arkadaşlar 2 Linkte Sağlam.
2 Linkten İndirdiğiniz Dosyaları,Aynı Klasöre Atıyorsunuz.Part-1 Dosyasına Sağ TIklayıp,Klasöre Çıkart Diyoruz.Sonra İşlem Bitince, Oluşan Klasöreden Setup.exe yada Autorun.exe Dosyasından Birini Tıklayıp Kuruyorsunuz.
Neden Bazı Arkadaşlar Hala Sorun Çıkarıyor Anlayabilmiş Değilim, Bu Kadar Basit Bir Olayı Bu Kadar Zorlaştırmayı Nasıl Başarabiliyorsunuz Gerçekten Entresan.