DesPeRaDo_OsNa Orjinal Mesajı Yazan: aliwhite 2. partı yukleyemıyorum sunucu bulunamıo yazıor.Neden acaba=? baya uzun online olmuşundur internette ;) ya modemin anası alıodur ya da PC nin ;)
tafican8 arkadaşlar kuzen bana dosyayı getirdi.kend indirmiş saolsun.ama ben dosyayı bir türlü açamıyorum.eac uzantılı bir dosya.bunu yüklemek için ne yapmam gerekiyor.kendiside ea downloaderdan indirmiş.ne olur yardım edin.kafayı yemek üzereyim. oynayamadım daha oyunu yaa. yardımlarınızı bekliyorum...
CVZ abiler bu turkcell super league topunu indirdim yükleme yerine geliyoyükleye tıklıom ya hemen yüklüo yada çıkıo ama oyunda olmuo
badmango_crespo ya arkadaşlar bu iki partıda indirdim ama ne kuruluyo ne de oynanıyo noooooolur yardım edin lütfennn:o
aliwhite Orjinal Mesajı Yazan: DesPeRaDoS OsNa Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: aliwhite 2. partı yukleyemıyorum sunucu bulunamıo yazıor.Neden acaba=? baya uzun online olmuşundur internette ;) ya modemin anası alıodur ya da PC nin ;) Teşekkürler sorunumu hallettim.Bu ara internete demeoyu yukleyenden ALLAH razı olsun.
badmango_crespo ya allahını seven biri yardım etsin nasıl kuruluyo bu oyun nasıl oynanıyo delircem şimdi...:o
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Megatony Arkadaşlar 220 MB'lık demo: http://www.fifasoccer.ru/files/?download=10216 çok saolasın kardeş
erbarut_1905 yaw beyler indrdm maç içnde oyn çok hızlı ve takıla takıla oluyo.ilk açtıımda düzgndü bi windowsa döndü (ypşkan tuş yüznden:@)sonra bidaha hep hızlı ve takıla takıla oynamaya başladı.naapmam lazm?
Gökhan Arkdaşlar 2 Part"ıda Aynı Klasöre İndirdikten Sonra, Part-1"e Sağ TIklayıp Klasöre Çıkart Seçeneğini Seçin. Şifre : www.soccercenter.net Bittikten Sonra Klasöre Girip, Setup.exe dosyasını çalıştırıp, Kurun.Hepsi Bu Kadar.
CVZ arkadaşlar bu fifa 07 demo gs fb patch indirdim scn logolu dosyayıbi klasöre attım bişi olmadı ne yapcam nereye atcam lütfe yardım cı olun acele!!!!!!!