LuNaT1C hiç önemli değil abi o kesenleri var ya:mad: olsun bekleriz 2.5 saat sorun sende değil nasıl olsa
Immune Orjinal Mesajı Yazan: burhan5kk arkadaslar ben linki veriyim fifa4fans sitesinden buldum denemedim ama FIFA 07 DEMO Bu neden daha az boyutlu bi bilgin var mı?
icelander Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: burhan5kk arkadaslar ben linki veriyim fifa4fans sitesinden buldum denemedim ama FIFA 07 DEMO Bu neden daha az boyutlu bi bilgin var mı? Rar dosyası olduğu için sıkışmış bir dosya.Ben şu anda indiriyorum.Bitince çalışıp çalışmadığını belirtirim.Linkin verildiği site sağlam bir site.Ama tabiki kırık olma ihtimali her zaman vardır.
ss_dennis gökhan kardeş şu anda durum ne? yani bitio olması lazm 2 veya 2,5 saat oldu umarım bi sorun yoktur.bizi en kısa zamanda bilgilendirirsen sevinirim....part 1 yatıo walla ve forumları okudukça daha da bi salya saçmaya başladm
Immune Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm hadi dostum demonun 2. partını ver artık Bitirdi de keyfinden koymuyor zaten.. Arkadaş bitirdiği zaman koyacaktır elbet tamam heyecanlısın ama o da senin kadar istiyor heralde bu paylaşımı..
CVZ abi ben part 1 part 2 yazan bişi görmedim direk www.fifa4fans.de ye girdim ordan bastım indirdim üyede olmadım ama bisorun var oyun 464 mb mi cevap bekliom
sparnamm valla ben oradan indiriyom sonucu indirince görcem bence 464 mb dır hem ne eksigi olcak kı 464 mb normal??:)
DesPeRaDo_OsNa baba ordan nası indirces yaf http://gamershell.com/download_15478.shtml burdan nası indirces bi de ordan deniim
sparnamm doğru diyonda bu gökhan arkadaşımız dosyaları bölerek vw sıkıştırarak bize kolaylık sağlıyo anladın mı yani daha hızlı indirebiliyoz gökhana teşekkürler ve 2.partı beklıyooozzzz:p