Clooney86 Ya arkadaşlar Haraketler nasıl yapılıyor bri söylesin yaa O videosu çıktıya harika haraketler vardı işte ondan bahsediyorum hadi biri çıksın da söylesin artık...! :rolleyes: Yoksa Full e mi sakladılar hiç bi tuşla olmuyo çünkü.!:confused:
sswift4 beyler güzel yapıyorsunuz da , eğer rasgele tüm tuşlara basarak yapmıyorsanız, söyleyin de biz de yapalım,
obivan ben shift tuşu ile 2 yön tuşuna basınca bir kaç haraket yapıyor.seviye olarak world class seçerseniz ronaldinho süper hareketler yapıyor ama ben yapamıyorum
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Z+A Yuksekten orta D+Q asırtma sut S+Z bunun ne oldugunu bilmiyorum:) S+Z galiba bu işe yarıo ben bunu sık sık kullanmaa başladım iyi bişiye benzio;)
Clooney86 Oo o zaman kesin fulle saklamışlardır Onları abi sallasan bitane yapardın hiçbitane yapamadım yaw.:mad:
lesh.men arkadadaşlar demonun başlangıcındaki joe cole yaptiği topukla ortayi hangi tuşla yapıdını biliyormsunuz???
Immune Beyler oyunu yükledikten sonra ilk yaptığım iş santradan sonra topu Ronaldo'ya verip shift e abanmak oldu :P Ama malesef hiçbir verim alamadım.İlerleyen bölümlerde de hareketlerin pozisyona göre kendiliğinden oluştuğunu anladım.Ancak yine de bikaç tış yok deil tabi; D + S : Fake ;)