Çok yararlı olur, yıllardır Fifa oynamıyorum, ama Fifa 2007 demosu ile tek maç yaptım, sanki oynanabilirlik açısından PESe yaklaşmış, bazen pas hatası yapabiliyorlar artık hem de kolay pasları, Hareketlere dönersek değişen tuş kontrolleri ile ne yapıldığını çözemedim, Z, Q ve C ne işe yarar, başka tuşlarla ya da kendi aralarında kombinasyon yapabilirler mi? hadi Fifa Ustları, yardım edin eski Fifacılara,