öff...hayal kırıklığı...
bu hafta 2.kez üzülüom :( gs'den sonra...
beklemiodum...
yazık...
bu takım buun haketmiodu...
olsun...
herşey için teşekkürler kayseri hiç hesaptas yokken bi türk takımı daha uefa ya katıldı en çok ülke puanını o kazandırdı teşkkürler...