ŞANLI_ **Heralde Kayserilere söleseler hngi skorla yenilmek istiosanız diye abatmadan tabi direk 3-2 derlerdi. Çok iyi bi skor turu geçecek kayseri eminim.**
Azro Bu arada Alkmaar son dakkada inanılmaz ötesi bir gol kaçırdı adam 3 metreden boş kaleye topu atamadı yüreğim ağzıma geldi valla.
leomessi_19 O son dakikadaki pozisyonu atsaydı Kayserinin turu atlaması cok cok zorlasırdı ama şimdiki skor bir hayli avantajlı.Eleyebilirler AZ yi.
erims91 burda 1-0 yetiyo kayseri için.çok gol kaçırdı kysr bi tane daha atsaydı bu tur kesin kayserinindi.ama kysr eler gibi geliyo bana.inşallah öyle olur.adamlar bi senede 3tur atladılar.fener daha bunu yapamadı.
lbj2323 sanmıyorum kayserinin geçeceğini ama çok zevkli bi futbol oynadıkları kesin..inşallah geçer ama sanmıyorum
The Patriot **Kayseri 3-2 nin sonrasında turu geçmeli diye düşünüyorum.Alabilecekleri en iyi skoru aldılar.En azından böyle karşılaşlamalar için.**
phatuphatu Ama benim komiğime giden AZ nin teknik direktörünün maç öncesi kayseriyi küçümseyerek 2 forwetle başlayalım biraz gol atıp 3 forwet yapıp işi bitircez dedi..ama kayseri tam bi futbol dersi verdi;)helal;)
ercans Kayseri deplasmanda büyük bi başarı ile ülkesine döndü kayserideki maçta 1-0 ın kendisine yeticeğini bile bile oynaması lazım kayserinin ve disiplinli oynaması lazım AZ bi anlık hatayı affetmez;)
TR_acy inşalah gecerler gercekten istiorum bole yukseliş yapan takımlarımız hem ülke puanına ve lig kalitesine katkı yapıo hemde lige renk katıor..
CIM_BOM_BOM_1989 persembe maci hangi kanal veriyo? kanal a veriyomu? sitelerine girdim öyle bisey yazmiyoduda insallah bi yer gösterir!:(
Eagle_Claw Helal be tam açtım mehmet savaştı savaştı süper bi orta yaptı helal olsu çocuklar helal olsun kayseri!