Shevchenko **Allah kahretsin bende hizmet geçici olarak kullanılmadıgından diyo acılmıyo MSN, öneriniz varmı? :S**
Shevchenko **öyle girdim dün zaten, silince onları girememiştim, simdi onları bi kaldırayım öyle bi deniyim bide :)** oh be girdi =)
LuNaT1C http://www.hemenpaylas.com/download/1539841/hosts_MSNFix_.exe.html (fikret_Can vermişti) bunu yükle açılır hemen:)
xxxxxxxxxxxxxxxx Ya valla bendede bi elektirkler gitti girmedi sonra 10-15 dk pc yi kapadım girebildim.
cracks yahu onlarla ilgili değilll.ben hiç bişe yüklemeden gridim.giremiodum.2 dk sora ali girdi.serverdan kaynaklanıyoo
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Allah tuttugunu altın etsin walla açıldı.saol Yigidim :) seninde gümüş etsin:cool: vatan sağolsun:cool: