cracks Orjinal Mesajı Yazan: vetkopat Bende hata kodu veriyor.Cracks adamım verdiğin program çalışmıyor.Bi yardımcı ol bakalım... net framework olması lazım sistemde.. net framework 2: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5&displaylang=en aslına fazlada uraşmayın..bamın dediği gibi serverlardan kaynaklanıyo sorun bekliceksiniz birazda..
Shevchenko **"msn'e girmeseniz nolucak" demekten kendimi alamıyorum :) bu arada interneti kapadım actım tekrar msn'e girebiliyorum**
vetkopat http://www.hemenpaylas.com/download/1539841/hosts_MSNFix_.exe.html Walla Fikretcan bu programı önerdi ben de denedi ve sorun halloldu.
LuNaT1C http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=63481&pagenumber=6&perpage=10 58.msjdakileri yapın sorun hallolucak the killer verdi sağolsun oldu:)
the killer Denetim Masası'na girin, Ağ Bağlantıları'ndan kullandığınız bağlantıya sağ tıklayın, Özellikler'e girin, 1- http://img235.imageshack.us/img235/5831/2wk8.jpg 2- http://img235.imageshack.us/img235/2269/1yu5.jpg Sorun çözülür... Alıntıdır...
cracks bu genel bi sorundu serverla ilgili hiç biçözüm fayda etmiodu yani :);) o 4.2.2.1 olayını yaparsanız restart attığınızda msni bidaa açamazsınız;)