Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
arkadaşım ben verildi demiyorum en son belki de 1 ay önce demişimdir verildi diye ama her şeyi bana mal edeceksiniz ya.. hani sizin şu dangalak grubunuz.. hani hayvandan aşağı olan grup.. oradan bahsediyorum işte.. her şeyi mal edecek birilerini buluyorsunuz..
ve şu sözlerinin cezasız kalmayacağını umuyoruz...
bazı şeyleri açıklama gereği duyuyorum arkadaş iftira üstüne iftira atarak kendini ön plana çıkarma çabasında.
1.ortada gruplaşma falan yok birkaç iyi arkadaş hepimizin imzasında manalı bişey yazalım ve ortak olsun dedik herkez kendine yakışanı yapar dedik bu söz sizce anlamlı deilmi bi insandan başka bi insan olmasını bekleyemezsiniz o insan ne yapıosa kendine yakışıodur.. tabi burda başka insan olmaya çalışanlarda var ya neyse..
2.adam dioki hep suçları milletin üstüne yıkıosunuz kanıt göster ortada suç kötü bişe göremedim olsa bile kimin üstüne yıkmışız..
3.bu arkadaşımız bu aralar çok nadir görüyorum verildi kelimesini 1 ay önce kullandm dior e az takılırsan konulara hakim olmazsn ve verilen konuları göremezsin görsen derdin merak etme..
4.Herkez kendine yakışanı yaptı ve senin nsl bi insan olduğunu yukardaki mesajında görmüş olduk
Saygılarımla..