saldırmakmı hehehe sorun şu kendini bişe sanıosun küçükmüş takılamazmış evet bikaç pislik daha var ama kurtulsak terimi kullandığı için sanırım kurtulamıcaz..
neyse küçüğüm boşa tartışmak istemiorm seninle boş bişe için değmez..
kullanmayalı oldu diosun sanırım ço koldu dicen hayır çok olmadı şimdi biri verilen bişe yazsa hemen atlardın şu mesajım olmasa.
İNSAN MİLLETTEN ÖNCE İLK KENDİNE BAKACAK!!
bu site herkeze açıktır istemeyen beğenmiyen gider yaş ortalaması dediğin adamların %90ı senin yaşında..