pes kadar saçma oyun olamaz hiç bahsetmiyeyim hakemleri tam sipastik fifa manyağı olarak pes oynadım bi kaçkere ama futboldan resmen soğudum fifadaki atmosfer hiçbir futbol oyununda yok herşeyiyle fifa pes!4 e katlar üstüne sucuklu tost yapar
FİFA 07 GELİYORRR BOMBA GİBİ {DEMOSUNUN ÇIKMASI İÇİN BİLE HAFTALARDIR BEKLİYORUZ DÜŞÜNÜN...)
ps2 incelemesi iyi olmus ah keşke bende oynuyabilsem ps2 olsada:(neyse su demo bi çıksa ahh ahh:(