Arkadaşlar şu an itibariyle PS demosunu oynayarak belki de Türkiye'nin FIFA'yı ilk oynayan kişisi olma şerefine ulaştım.PS Demoyu internetten indirdim ve doğru bir PS2 Salonuna :).Önce kabul etmeselerde sonra anlaştık, millet başıma toplandı.Onların dediğini söylüyorum : "Lan olum FIFA ilk defa iyi bi oyun yapmış"
İlk izlenimlerim:
- Oyuncu faceleri oldukça güzel görünüyor.
- İlk defa FIFA 04'ten beri bi adam bi adamın içine girmedi.(Anlayan anladı)
- Penaltılar süper bildiğiniz gibi.
- WC'nin maç başı simülasyonu dahil herşeyi aktarılmış.
- Oyuna başlamak etkileyici.
- Stad müzikleri ve gol müzikleri var.
- Seyirci tezahüratları bayağı bir fazla :).Özellikle Barça'nın tezahüratı müthiş.
- Kontrollerde "kol(gamepad)"a göre değişmeler var.R1,R2 tuşları yer değiştirmiş anladığım kadarıyla.
- Yardımcı hakemler yine "mal" ama artık o kadar değil.En azından sahadan çıkmıyorlar :)
- İlk önce hakemleri oldukça düzeltmişler.En gıcığıma giden şeydi.Hakemler daha akıllı ;)
- Artık frikikçi değişiyor.Gerçekten mükemmel bir serbest vuruş tekniği oyuncu biraz yanda oluyor.Özellikle Ronaldinho müthiş falso veriyor.
- Fizik güçleri gerçekten hemen fark ediliyor. Eğe4r karşınızdaki kişinin sizden fizik avantajı çok fazla ise "vurdumu deviriyo":)
- Şutlar, millet PES'e benziyo dedi valla PES fazla oynamadığım için bilmiyorum.Yanlız çok zor, 2 saat oynadım ama alışamadım. Burda gıcık kaptığım şey şut dengesizliği.Yani orta sahadan vurulan bi şut fişek gibi giderken kale önünde aynı sertlikte vurduğunda cılız gidiyor.Neyse alışırız artık ;)
- Pasları hiç beğenmedim. Sabit gidiyor. Havadan atılanlar ise bir çok kez yerini bulmuyor yada ben bulduramadım.Yerden atılan paslar oldukça hızlı yavaşlıyor.Yani yerden sert pas atmak biraz abanmayı gerektiriyor :).
- Kaleciler nası diyim tam bir "artist" olmuş.Nerdeyse gelen her hava topuna yumrukla çıkıyo, yapyavaş şutlarda Şımaykıl atlayışı :) yapıyor.Beğenmediğim bir nokta daha.
- Savunma inanılmaz sert.Benim gibi FIFA ustası :)(estağfururlah) ile Profesyonel de berabere kaldı.Helal olsun ne diyeyim.:).FIFA 06 'da böyleydi zamanla alışırız.
Valla şu an bu oyun PES 5'ten bayağı bir iyi.Ama PES 6 neler getirir bilinmez... Sorularınız olursa yanıtlarım...