lbj2323 daha yeni okudum haberi ama yalan bi haber için herkes sağ-sol gibi ayrılmış valla...gelebilir o ayrı konuda şimdiden anlaşmış olamazlar bence yalan haber
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR tuncay ibrahim üzülmezin genç versionu bitek son vuruşları iyi aman kalsın istemeyiz.. daha doğrusu tuncayı severim ama türkiyeden büyük bi takımdan beşiktaşa oyuncu gelmesini istemem.. ibrahimle tuncay arasında ne benzerlik var ya.Allahım yoruma bak.yuh diorum pes diorum başkada bişi demiorum.ümit özatla kıyaslasan neyse. Cok benzerlik var ikisi de kosmaktan baska pek ozelligi olmayan oyuncular.
Sherrif peki tuncayın golcü özelliği yok mu?orta sahda oynayıp 1 sezonda 19 gol atmadı mı? orta sahada ve aynı zamanda forvette oynayabiliyor.kafa topları fena sayılmaz.Hırsıyla takımını ateşleyip 90+4 gol atabiliyor ibrahim hangilerini yapabiliyo?
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif peki tuncayın golcü özelliği yok mu?orta sahda oynayıp 1 sezonda 19 gol atmadı mı? orta sahada ve aynı zamanda forvette oynayabiliyor.kafa topları fena sayılmaz.Hırsıyla takımını ateşleyip 90+4 gol atabiliyor ibrahim hangilerini yapabiliyo? iyi diyorsun da kupa maçında fenerbahçe 2.golü tuncay sayesnde yedi onuda hatırlatiyim.:)