Muhahaha, kimin eline yanlislikla PC verdikleri belli oluyor.
Nickinin ustunde bir cizik var ama?
fb forumunda fbliler takilacak diye birsey yok. Bu 1.
Ben Tuncay'i kotuluyorum, sen Besiktas'a laf atip ahlaksizlik yapiyorsun bu 2.
Tedaviyi kendin gor, ancak psikolog falan seni paklamaz bence. Daha ileri duzey tedaviler lazim sana, bu 3.
Hadi ajanim, hadi guzelim, geri donmeni dort gozle bekliyorum, en kotu zamanimda bile gulduruyor mesajlarim, simdi farkettim de.