France Orjinal Mesajı Yazan: juzam gerginlik yok ortada sadece seviyeli tartışıyoruz saygı boyutlarını aşmadan bu başlık tartışma platformu değil.
juzam tartışma platformu değil ama herşeyi robot gibi konuşamayız 2 mesajla bitecek şey topic açamayız demi sen uzatmasan son 4 mesaj yazılmaycaktı.
erims91 ortada gerginlik yok abartmayın.arkadaş gayet normal bi cevap verdi.bu arada gayet normal yürürüm ben yolda.ayrıca hatun olayı ve göz kapalı yürüme mevzusunu uzatmak istemiyorum.konu dağılıp farklı konulara uçmasın.gözü kapalı yürürsün dedin.beni dnci yobaz biri fln sandın heralde.bu kadar da alınıp böyle abartılı bi cevap vereceğini ummamıştım.neyse uzatmayalım.konu dağılıyo.
France Orjinal Mesajı Yazan: bjklioguzhan beşiktaşlıyım ve beğendim.gerçekten güzel olmuş.beşiktaş içinde yapabilirmisin?::)) şimdi başlıyorum
Kezman 2307 Ümit karanla modragon un olduğu güzel diğerini beğenmedim güzel çalışma ama . . . fener içinde yap KEZMAN & ALEX ? ? ?
France Orjinal Mesajı Yazan: Kezman 2307 Ümit karanla modragon un olduğu güzel diğerini beğenmedim güzel çalışma ama . . . fener içinde yap KEZMAN & ALEX ? ? ? güzel resim verirsen yaparım.
sswift4 bulmuş, ama evde. Dert ettiğin şeye bak, adam yapmış işte, hem ikisi de fena olmamış. Ama şu işe de fanatiklik karıştıranlara şaşıyorum. Güzel ya da kötü deyin, illa heryerde kötüleyeceksiniz rakibi:@